Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

"Ποιος τη ζωή μου κυβερνά"




Ετσι όπως πάει κατά διαόλου η χώρα, με τους ανίκανους που μας κυβερνούν, κι έτσι που άλλαξε η ζωή μας μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, κι ένας Θεός ξέρει που πλέον θα πάμε, έτσι που λίγο-πολύ όλοι οι Έλληνες νοιώθουμε "σαν ψάρι μες το δίχτυ", θυμηθήκαμε το ποίημα του Μάνου Ελευθερίου "Ποιός τη ζωή μου", που μελοποίησε ο μεγάλος μας Μίκης Θεοδωράκης:

Ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά, 
να την ξεμοναχιάσει μες στη νύχτα;
Ουρλιάζουν και σφυρίζουν φορτηγά, 
σαν ψάρι μ' έχουν πιάσει μες στα δίχτυα.
Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά, 
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;
Ποιος τη ζωή μου, ποιος παραφυλά, 
στου κόσμου τα στενά ποιος σημαδεύει;
Πού πήγε αυτός που ξέρει να μιλά, 
που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει;
Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά, 
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου