Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Από την άνοιξη του 2012 η θαλάσσια συγκοινωνία στο Θερμαϊκό !!

Είναι ρεαλιστικό να αρχίσει η θαλάσσια συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη με τα «καραβάκια» μέσα στην άνοιξη του 2012, δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,  Σπύρος Βούγιας, και μάλιστα η θαλάσσια αυτή συγκοινωνία θα έχει τρεις στάσεις: Θερμαϊκός, Καλαμαριά, Κέντρο Θεσσαλονίκης. Αυτό συζήτησε χτες Δευτέρα ο κ. Βούγιας με τους νεοεκλεγμένους δημάρχους Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς και Θερμαϊκού, Γιάννη Μπουτάρη, Θεοδόση Μπακογλίδη και Γιάννη Αλεξανδρή, αντίστοιχα, με τους οποίους είχε συνάντηση εργασίας.

«Τα ''καραβάκια'' είναι ένα παλιό όνειρο. Είναι πια καιρός να το υλοποιήσουμε», σημείωσε ο υφυπουργός υποδεχόμενος τους δημάρχους, ενώ σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Αγγελιοφόρος", παράλληλα πέταξε το μπαλάκι... στους τρεις δήμους της παραλιακής ζώνης της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να προετοιμάσουν υποδομές για τα «καραβάκια»!  
«Ζητώ σήμερα από τους τρεις δημάρχους να προετοιμάσουν τις στάσεις και ένα χώρο υποδοχής, ώστε οι ιδιώτες να μην αντιμετωπίσουν ούτε γραφειοκρατία ούτε καθυστερήσεις στην υλοποίηση του εγχειρήματος», υπογράμμισε ο κ. Βούγιας, διευκρινίζοντας ότι μιλά για μικρές, απλές στάσεις σε τρία σημεία.
«Στο δήμο Θερμαϊκού η στάση θα μπορούσε να βρίσκεται μεταξύ Περαίας και Νέων Επιβατών, στο δήμο Καλαμαριάς στην Κρήνη ή στο Καραμπουρνάκι και στο δήμο Θεσσαλονίκης κοντά στην πλατεία Ελευθερίας. Η Περαία έχει προβλήτα, η Καλαμαριά έχει μαρίνα και η Θεσσαλονίκη έχει τον πρώτο προβλήτα. Ετσι, δεν υπάρχουν πολλά εμπόδια μπροστά μας και μπορούμε να ελπίζουμε ότι με καλή συνεργασία το όραμα θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα», σημείωσε ο υφυπουργός.
Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι είναι σημαντικό γύρω από τις στάσεις, οι οποίες πρέπει να διαμορφωθούν με στέγαστρα και να διαθέτουν κυλικείο, να υπάρχουν και χώροι στάθμευσης.
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών προκηρύχθηκε μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας της θαλάσσιας σύνδεσης του κέντρου της πόλης με το παράκτιο μέτωπο βραχυπρόθεσμα, καθώς και με τις δυτικές περιοχές (π.χ. Καλοχώρι) μεσοπρόθεσμα. «Περιμένουμε το ενδιαφέρον των ιδιωτών. Πιστεύω ότι αυτήν τη φορά θα εκφραστεί με μεγάλη ένταση. Τα ''καραβάκια'' δε θα επιδοτούνται αλλά και δε θα απαιτούν πολλά χρήματα για υποδομές. Το σχέδιό μας είναι ρεαλιστικό, απλό και πιστεύω ότι θα είναι και οικονομικά βιώσιμο», υπογράμμισε ο κ. Βούγιας.
Καταλήγοντας επισήμανε ότι, αφού υλοποιηθεί σε μία απλή βάση με τρεις στάσεις η θαλάσσια αστική συγκοινωνία, τότε μπορούν να γίνουν και ενδιάμεσες στάσεις, όπως για παράδειγμα στο αεροδρόμιο και στο Καλοχώρι.

Οι δήμαρχοι
Οι δήμαρχοι δεσμεύτηκαν ότι θα καταθέσουν τις προτάσεις τους τις επόμενες μέρες. «Η πρόταση είναι απολύτως ρεαλιστική, διότι τα καραβάκια θα εξυπηρετούν πολλούς μετακινούμενους. Νομίζω, όμως, ότι θα πρέπει να εξετάσουμε, για λόγους βιωσιμότητας του εγχειρήματος, την επέκτασή του κατά τους θερινούς μήνες στη Χαλκιδική και την Κατερίνη», σημείωσε ο Γιάννης Μπουτάρης.
«Σε μία εβδομάδα, αφού εξετάσουμε την πρόταση με τις υπηρεσίες του δήμου, θα είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε στο τι πρέπει να κάνουμε στην Καλαμαριά για να βοηθήσουμε στην προσπάθεια», ανέφερε ο Θεοδόσης Μπακογλίδης.
«Η πρόταση είναι ρεαλιστική και, αν υλοποιηθεί, θα διευκολύνει ιδιαίτερα τους κατοίκους του δήμου Θερμαϊκού», επισήμανε ο Γιάννης Αλεξανδρής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου