Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Η περίπτωση Παπαδάτου δείγμα της προχειρότητας της ΕΛ.ΑΣ

Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκαν από την αστυνομία οι προσαγωγές υπόπτων για τρομοκρατική δραστηριότητα - έτσι είχε ανακοινωθεί - διατυπώσαμε το σκεπτικισμό μας σχετικά με το κατά πόσο ήταν σοβαρή η υπόθεση, καθώς οι διωκτικές αρχές μας είχαν συνηθίσει στο παρελθόν σε γκάφες και διόγκωση γεγονότων. Η προχειρότητα με την οποία συνεχίζουν δυστυχώς ακόμη και σήμερα να λειτουργούν, φάνηκε και από τη σύλληψη,  από την αντιτρομοκρατική στο Βύρωνα, στη διάρκεια εκείνης της επιχείρησης,  το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης, του 28χρονου Δημοσθένη Παπαδάτου - Αναγνωστόπουλου, υποψήφιου διδάκτορα πολιτικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στέλεχος του ΣΥΝ.

Ο κ. Παπαδάτος, ο οποίος κρατήθηκε στη Ασφάλεια για δυο περίπου ώρες και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος, κατήγγειλε την αστυνομία για άσκηση βίας και σκαιή αντιμετώπιση, ενώ η ηγεσία της αστυνομίας, μετά την έκταση που πήρε η σύλληψή του, αναγκάστηκε να αποσαφηνίσει ότι δεν είχε καμιά σχέση με τους υπολοίπους προσαχθέντες και η προσαγωγή του έγινε από… παρανόηση «λόγω ομοιότητάς του με κάποιον από τους υπόπτους» !!.
Οπως είπε ο κ. Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος, μιλώντας στο «Βήμα», «λίγο μετά τις 4, βρέθηκα στη Φορμίωνος στο Βύρωνα. Ένας με πολιτικά μου προτάσσει περίστροφο, λέει ασφάλεια, και συγχρόνως βρίζει. Βλέπω ανθρώπους με κουκούλες να έρχονται προς τα πάνω μου. Άρχισα να φωνάζω βοήθεια γιατί ένιωθα ότι απειλούμαι. Νόμιζα ότι ήταν επίθεση από ακροδεξιούς. Έπεσαν πάνω μου 3-5 άτομα για να με ακινητοποιήσουν. Όσο ήμουν κάτω, έλεγα το όνομά μου, ότι είμαι υποψήφιος διδάκτορας, ότι δουλεύω στο Ινστιτούτο Πουλαντζά και ότι είμαι μέλος του ΣΥΝ. Τίποτα δεν τους σταμάταγε. Έφαγα ξύλο. Με έσπρωξαν σε ένα αμάξι, με έβριζαν με σκαιό τρόπο, μου έλεγαν θα μου κάνουν ένεση. Ένας είπε σε έναν άλλο ότι "φοβάται τους ακροδεξιούς η μ....α"».
Στη συνέχεια ο κ. Παπαδάτος περιγράφει ότι έφτασε κάπου, που έμοιαζε σαν "σκοτεινό γκαράζ" και τον έβαλαν σε ασανσέρ. «Άκουσα να λένε, "πηγαίνετέ τον στον 12ο, στην αντιτρομοκρατική". Βρέθηκα σε ένα σκηνικό ναζιστικής τρομοκρατίας. Με ξεγύμνωσαν. Όταν έμεινα γυμνός μου έλεγαν να γυρίζω, να κοιτάω γύρω- γύρω, δεν ξέρω γιατί. Μετά από ώρα, μου έδωσαν τα πράγματά μου. Με ρώταγαν για μια ταυτότητα που είχα βρει - σκόπευα να τη δώσω στη αστυνομία. Μετά με πήγαν στον 6ο όροφο. Εκεί υπέστην ένα άτυπο σεμινάριο από τον αστυνόμο που με ρώτησε: "αν κάποιος μπει στο σπίτι σου, σε κλέψει, τον πιάσεις επ΄ αυτοφώρω και μετά κλαψουρίζει τι θα σκεφτόσουν;"....».
Ο κ. Αναγνωστόπουλος είναι πολιτικός επιστήμονας, είχε εκλεγεί στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΣΥΝ αλλά είχε παραιτηθεί και είναι υπεύθυνος του πόρταλ Red Notebook (RNB). Σε συνέντευξη τύπου που οργανώθηκε από τον ΣΥΝ κατήγγειλε ότι "αυτό δεν ήταν προσαγωγή, ήταν απαγωγή", ανακοινώνοντας ότι θα καταθέσει μήνυση κατά των αστυνομικών που τον ξυλοκόπησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου