Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Στήριξη Σαμαρά στον Ψωμιάδη


Μετά τη στήριξη από τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, Γιώργο Καρατζαφέρη, ήρθε η σειρά και του προέδρου της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά να εκφράσει την υποστήριξή του στον Παναγιώτη Ψωμιάδη, μερικές μετά την καταδίκη του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας σε ποινή φυλάκισης ενός έτους με τριετή αναστολή, που είχε ως συνέπεια να τεθεί σε αργία από το αξίωμα του.

"Μιλήσαμε με το φίλο Παναγιώτη Ψωμιάδη, τον Περιφερειάρχη μας. Του δηλώσαμε την αγάπη που έχει όλη η Νέα Δημοκρατία γι’ αυτόν", δήλωσε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο Αντώνης Σαμαράς.
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε και στα προβλήματα των Περιφερειών. "Είναι μία κατάσταση, η οποία από πλευράς θεσμικής, αλλά και από πλευράς εκτέλεσης, καταρρέει. Και είναι ένα ζήτημα το οποίο θα συνεχίσουμε να το θέτουμε και στη Βουλή και στον Ελληνικό λαό, προκειμένου να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος που έχει δημιουργήσει αυτός ο νέος θεσμός γενικότερα. Γιατί έργα δεν γίνονται, εξελίξεις δεν υπάρχουν. Τους είχαμε προειδοποιήσει. Σήμερα ο κόσμος το ζει. Ελπίζω αύριο η κυβέρνηση να αλλάξει μυαλά και να καταλάβει το πρόβλημα, που έχει δημιουργηθεί με το νέο αυτό θεσμό γενικότερα", σημείωσε.
Από την πλευρά του ο Παναγιώτης Ψωμιάδης ευχαρίστησε την Κοινοβουλευτική Ομάδα, το κόμμα και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της Ν.Δ., "γιατί και πριν και μετά τη δίκη ήταν δίπλα μου". "Συνεχίζει να είναι δίπλα μου σε καθημερινή βάση και όπως έχω δηλώσει και εγώ, είμαι δίπλα στον Αντώνη Σαμαρά", πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου