Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Όταν μία σοβαρή προσπάθεια καταλήγει σε φαρσοκωμωδία


Οφείλω μία δημόσια εξήγηση στους πολλούς φίλους αλλά και τους αναγνώστες αυτού του blog, που τηλεφωνούν από το πρωί, ρωτώντας από ειλικρινές ενδιαφέρον εάν θα είμαι υποψήφιος για τη θέση του Συνηγόρου του Δημότη και της Επιχείρησης (ΣΔΕ) στο Δήμο Θερμαϊκού. Κι αυτό γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα, είχαν προηγηθεί αρκετά δημοσιεύματα σε τοπικές εφημερίδες, sites και blogs της περιοχής που με εμφάνιζαν ως υποψήφιο για το αξίωμα αυτό.

Σε όλους αυτούς απάντησα ότι δεν θέτω υποψηφιότητα, καθώς ο θεσμός του Συνηγόρου του Δημότη είναι μία πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση κι εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να απεμπολήσω την αξιοπρέπειά μου. Πολύ περισσότερο που οι συζητήσεις για την εξεύρεση του ατόμου, το οποίο θα αναλάμβανε τη θέση, ξεκίνησαν αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά στο νέο διευρυμένο Δήμο Θερμαϊκού κάτω από πολύ καλές εγγυήσεις, για να εμπλακούν στη συνέχεια σε ένα κυκεώνα παρασκηνιακών διαβουλεύσεων και να καταλήξουν σε φαρσοκωμωδία. Στην οποία εγώ δεν ήμουν διατεθειμένος να εμπλακώ.
Προβλέποντας προφητικά το που οδηγούνταν η επιλογή των υποψηφίων για τη θέση του Συνηγόρου του Δημότη, έσπευσα από το πρωί της Δευτέρας να καταχωρήσω στα «Μηχανιώτικα Νέα» ένα άρθρο του καθηγητή κ. Θεόδωρου Κουτρούκη για τα προσόντα που πρέπει να έχει το πρόσωπο αυτό. Και ο Κουτρούκης σαφώς αναφέρει ότι «ο ΣΔΕ επιλέγεται, ανάμεσα σε υποψηφιότητες προσώπων «εγνωσμένου κύρους» και «εμπειρίας σε θέματα επικοινωνίας». Δυστυχώς, όπως πληροφορήθηκα, στις συζητήσεις που έγιναν, αυτό ήταν το τελευταίο που ελήφθη υπόψη.
Όταν προ καιρού κάποιοι από τους δημοτικούς συμβούλους μου έκαναν την τιμή να επικοινωνήσουν μαζί μου, προτείνοντάς μου να θέσω υποψηφιότητα για τη θέση αυτή, τους ξεκαθάρισα εξαρχής ότι θα αποδεχόμουν την τιμητική πρότασή τους, εφόσον: Πρώτον, ότι θα αναλάβω χωρίς να τρέφω καμία απολύτως βλέψη και φιλοδοξία, αλλά από ειλικρινή και μόνο διάθεση να βοηθήσω τον τόπο και τους συνδημότες μας. Δεύτερο, ότι θα υπήρχαν εγγυήσεις για την πλήρη ανεξαρτησία του Συνηγόρου απέναντι στη διοίκηση, ώστε να επιτελεί απρόσκοπτα το έργο του. Και τρίτο ότι θα αναλάμβανα  ΑΜΙΣΘΙ, προκειμένου η όποια αποζημίωση προέκυπτε να επιστρέφει στο Ταμείο του Δήμου. Όταν όμως διαπίστωσα το απίστευτο αλισβερίσι που γίνονταν για τη θέση αυτή, τόσο στην παράταξη της πλειοψηφίας όσο και στη μείζονα αντιπολίτευση, θεώρησα πρέπον να μείνω απ΄ έξω από όλες τις παρασκηνιακές κινήσεις, για να διαφυλάξω το κύρος και την αξιοπρέπειά μου.
Σέβομαι απόλυτα την απόφαση των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας να προτείνουν το όποιο πρόσωπο επέλεξαν για τη σημερινή συνεδρίαση, σέβομαι και τη βούληση των συμβούλων της μείζονος αντιπολίτευσης στη δική τους επιλογή. Μακάρι να επιλεγεί από τους 33 δημοτικούς συμβούλους το καταλληλότερο άτομο από τους υποψηφίους. Και δηλώνω προκαταβολικά ότι όποιος και αν επιλεγεί, θα έχει την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθειά μου στο έργο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου